Inschrijving

Dit kan per e-mail, mondeling of door het invullen van
een bon tijdens de les. Je krijgt geen bevestiging van je inschrijving.

Cursussen gaan door bij voldoende inschrijvingen.
Zo nodig worden groepen samengevoegd.

Het cursusgeld moet uiterlijk op de tweede les betaald zijn
of contant worden meegenomen. Is dit niet het geval, dan vervalt je inschrijving.

Graag overmaken op: NL63 INGB 0007 3346 08

Arg. Tangoschool La Escuela / A E Bolks
Boumaboulevard 419, 9723 zs Groningen.

(dit is het postadres, níet de leslokatie!)

Verder

Klik hier voor de informatie over de cursus vrouwentechniek.

Losse lessen

Een aanvulling op het bestaande aanbod is een losse les i.p.v. een cursus. De kosten hiervoor zijn 20 euro per les.

Groningen
De nieuwe cursussen starten in de week van maandag 15 januari en bestaan uit 10 lessen. Eerst 5 lessen van maandag 15 januari t/m woensdag 14 februari en daarna van maandag 25 maart t/m woensdag 24 april.

Dit, omdat ik van 19 februari t/m 20 maart in Buenos Aires ben om daar weer 4 avonden per week les te geven aan de Academia van Susana Miller en Maria Plazaola, als bijscholing.

Daarna (na april dus) volgen er cursussen van 8 weken, te beginnen op maandag 6 mei en die eindigen op woensdag 26 juni.
Adres: Salon Jasper, Damsterdiep 16.

Cursus met 10 lessen van 5 kwartier
Kosten zijn 155 euro. Het gelijktijdig volgen van een tweede cursus kost 115 euro. Studenten en minima betalen 115  euro, een tweede cursus is dan 85 euro.

Gemiste lessen

Wanneer je lespartner een keer niet kan, heb je twee mogelijkheden: Je kunt de feitelijke les volgen met een vervanger óf met je eigen lespartner op een ander moment inhalen. De gemiste les moet dan wél binnen de lopende cursus ingehaald worden.

gratis proeflessen in Groningen

De proeflessen zijn elke eerste zondag van de maand van 13.00 tot 14.00 uur (4 februari, enz.) .

Extra proeflessen zijn er voorafgaand aan elk nieuwe cursusseizoen.

> adres: Salon Jasper, Damsterdiep 16, Groningen

> Graag vooraf aanmelden en graag aangeven of je met of zonder (dans)partner komt (liefst met):
bettiebolks@hotmail.com.

lesrooster vanaf januari 2024

maandag Salon Jasper

19.00 - 20.15 uur  beginners 1                 20.15 - 21.30 uur  beginners 2

dinsdag  Salon Jasper

19.00 - 20.15 uur  gevorderd 1                 20.15 - 21.30 uur  midden 1

woensdag Salon Jasper

19.00 - 20.15 uur  gevorderd 2           20.15 -21.30 uur  vrouwentechniek

donderdag  Enschede

Dit rooster is voorlopig en afhankelijk van de aanmeldingen, dus onder voorbehoud.

Meld je nu aan voor de e-mail-nieuwsbrief.

cursus vanaf januari 2024